Witamy Fit Energy Club

32-600 Oświęcim / ul.Zaborska 50 / tel.791 822 721 /

Partnerzy

fabryka siły

KDR

MultiSport Classic

ok system

profit

  Kontakt                                    

"Fit ENERGY Club"
32-600 Oświęcim
ul.Zaborska 50
tel.791 822 721

fitenergyclub@wp.pl

fit logo png

Wychodząc na wprost oczekiwaniom najbardziej wymagających KLIENTÓW stworzyliśmy fitness klub dla wszystkich. Niepowtarzalna atmosfera, wystrój oraz fachowa kadra TRENERSKA pozwoli poczuć się każdej osobie wyjątkowo i zapomnieć przynajmniej na chwilę o obowiązkach i trudach codziennego życia. Fit ENERGY Club to miejsce pozwalające spędzić miło i aktywnie wolny czas. Nasz klub nie jest zwykłą siłownią! Przywiązujemy dużą wagę do szczegółów i efektów związanych ze zdrowiem. Dla nas liczą się tylko efekty i Twoje zaangażowanie a co najważniejsze Twoje zadowolenie! To jest naszą receptą na sukces.

1. LOKALIZACJA – klub położony jest blisko centrum miasta.
2. PROFESJONALNA OBSŁUGA – nasza wyspecjalizowana kadra poinformuje o wszystkim i odpowie na każde pytanie. Przychodząc do klubu nie zostawimy Cie bez pomocy. Zawsze możesz liczyć na miłą i fachową obsługę, jeśli jesteś pierwszy raz chętnie udzielimy Ci szczegółowej instrukcji gdzie się pokierować.
3. NIEPOWTARZALNA ATMOSFERA -nasz klub to nie tylko aktywność i promowanie zdrowego trybu życia. To klub w którym, poznasz nowych ludzi, i wejdziesz w krąg nowej rodziny. Ta rodzina zawszę będzie Cię wspierać w dążeniu do celu. 
4. WYKWALIFIKOWANA KADRA – u nas poznasz instruktorów, dla których fitness to nie tylko praca i pasja, ale także przyjemność spędzania czasu z naszymi klubowiczami. Są to osoby, którzy regularnie doskonalą swoją wiedzę i umiejętności dla Twojej satysfakcji!
5. SZEROKA OFERTA PRZYGOTOWANA SPECJALNIE DLA CIEBIE – u nas znajdziesz cały wachlarz możliwości dostosowanych indywidualnie do twoich potrzeb: fitness, siłownia, dieta zdrowego stylu życia.
6. DIETA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA – każdy z nas ma inne potrzeby, dlatego my proponujemy Ci zmianę diety na zdrową, która na pewno da Ci satysfakcje i upragnione efekty.
7. STREFA ODCHUDZANIA – w naszej ofercie mamy również suplementy wspomagające odchudzanie oraz poprawiające kondycję Twojego ciała .
8. PROMOCJE, EVENTY, IMPREZY – każda okazja (święta, dni otwarte itp.) to świetny moment na to żeby spotkać się wspólnie z klubowiczami i zorganizować lub przygotować dla nich coś wyjątkowego.

Jesień na siłowni - jak prawidłowo zaplanować trening

Coraz większymi krokami zbliża się do nas okres jesienno-zimowy, a więc okres niższych temperatur, zimnego wiatru, deszczu czy śniegu. W związku z tym wiele osób zaczyna myśleć o zmianie wysiłku na świeżym powietrzu na wysiłek wykonywany w fitnessie czy siłowni.

A tam oferta jest bardzo bogata. Warto więc ją przeanalizować i wybrać taką formęaktywności, która nie tylko nie znudzi nam się po kilku zajęciach, ale również pozwoli na stopniowy i stały rozwój naszej formy i zdrowia.

Nie przeceniaj swoich sił
W pierwszym kroku warto troszkę dłużej pochylić się nad oferowanymi możliwościami i zajęciami, które będą odpowiadały naszym rzeczywistym możliwościom. Wiele osób rozpoczynających zajęcia na siłowni przecenia swoje możliwości i wybiera zbyt trudne formy zajęć w stosunku do aktualnej dyspozycji organizmu. Częstym błędem jest wybieranie zajęć o wysokiej intensywności, niekiedy prowadzonych ze znacznym obciążeniem, podczas gdy mamy braki w podstawowych formach aktywności. Warto więc mierzyć siły na zamiary. Lepiej postawić na spokojne formy ruchu takie jak pilates czy ćwiczenia wzmacniające siłę mięśni brzucha, mięśni grzbietu czy mięśni rąk i nóg. Większość osób, które pierwszy raz pojawiają się po długim czasie na siłowni, właśnie w tym zakresie ma największe braki. Wybór ćwiczeń o zbyt wysokiej intensywności najczęściej prowadzi do przeciążeń i kontuzji. Zostawmy więc trudne ćwiczenia typu CrossFit, ćwiczenia z dużymi ciężarami czy ćwiczenia interwałowe o wysokiej intensywności dla tych, którzy rzeczywiście charakteryzują się wysoką sprawnością i mają porządne podstawy do tego, aby taki trening podjąć. Nie dajmy się ponieść modzie i wybierajmy ćwiczenia, które nas wzmocnią, a nie doprowadzą do kontuzji. Idąc na siłownię nie zaczynamy od razu od ćwiczeń na tzw. „wolnych ciężarach”, ale od ćwiczeń z wykorzystaniem różnego rodzaju maszyn, które będą zabezpieczały nasze słabsze strony minimalizując ryzyko urazu.

Koniecznie rozgrzewka
Wybierając się na siłownię należy pamiętać o jednym z podstawowych elementów treningu - rozgrzewce. Spokojna rozgrzewka, która przygotuje nas do „części głównej” pozwala na bardziej efektywne wykonanie ćwiczeń, jak również minimalizuje ryzyko urazu. Praktycznie przed każdym rodzajem treningu wykonywanego na siłowni warto poświęcić 15-30 minut na porządne dogrzanie i rozciągnięcie mięśni, które mają być poddane większemu wysiłkowi. Zwykle taka rozgrzewka składa się z kilku minut treningu tzw. „cardio” (bieżnia, rowerek, orbitrek itp.), ćwiczeń rozciągających oraz w przypadku typowego treningu siłowego, rozgrzewki z wykorzystaniem mniejszych ciężarów niż docelowe. Tak przygotowani do treningu możemy przystąpić do realizacji głównego zadania.

Wzmacniaj różne partie mięśniowe
Uczestnicząc w zajęciach warto zwrócić uwagę, aby nasze ćwiczenia były urozmaicone i wielokierunkowo kształtowały naszą wydolność oraz siłę mięśniową. Wykonywanie cały czas tego samego doprowadzi do wzrostu sprawności ćwiczonych mięśni, ale niestety nie spowoduje, iż inne nasze mięśnie będą bardziej sprawne i wydolne. Najlepiej zaplanować kolejne zajęcia, aby wzmacniać różne partie mięśniowe poprzez wykonywanie różnych rodzajów ćwiczeń. Nie zapominajmy też o treningu, który będzie kształtował naszą wydolność. W przeciwnym razie będziemy silni, ale nadal mało wytrzymali, co oznacza, że nasze zmęczenie będzie dość szybko następowało. Badania pokazują, że to właśnie trening typu cardio jest kluczowy w utrzymaniu naszego stanu zdrowia, a trening siłowy powinien stanowić jego uzupełnienie, zwłaszcza u osób które zaczynają przygodę z aktywnością, jak również u osób starszych. Także zaplanowanie 1-2 razy w tygodniu treningu zwiększającego siłę naszych mięśni oraz 2-3 razy w tygodniu treningu zwiększającego naszą wydolność wydaje się być najbardziej rozsądnym rozwiązaniem.

Odżywianie i uzupełnianie płynów
Planując ćwiczenia nie zapominajmy o odpowiednim przygotowaniu w obszarze żywienia. Przed ćwiczeniami, zwłaszcza typu cardio, nie zaleca się spożywania ciężko strawnych posiłków, w tym również zbyt dużej ilości warzyw i owoców, które niestrawione mogą powodować uczucie dyskomfortu. Pamiętajmy, że ćwicząc pod dachem zawsze jesteśmy narażeni na wyższą temperaturę, przez co tracimy znaczne ilości potu. Stąd też warto zabrać ze sobą na trening napój izotoniczny (np. ALE Race), który będzie jednocześnie nawadniał i uzupełniał zapasy energetyczne. Pozwoli to wykonywać ćwiczenia dłużej i bardziej intensywnie. W przypadku gdy chcemy zredukować wagę, na trening zabieramy wodę, a dopiero po treningu uzupełniamy energię i straty elektrolitów poprzez spożycie napoju izotonicznego. W przypadku typowego treningu siłowego - po jego zakończeniu warto poza napojem izotonicznym dostarczyć również białko, które pozwoli na szybszą regenerację i wzrost siły mięśniowej. Najczęściej zaleca się spożywanie koncentratu lub izolatu białka serwatkowego (pochodzi z mleka), które szybko i sprawnie odbudowuje oraz wzmacnia ćwiczące mięśnie.

Podsumowując, najważniejsze elementy, na które osoba zaczynająca przygodę z siłownią powinna zwrócić uwagę, to: rozsądny wybór treningu, prawidłowo przeprowadzona rozgrzewka i część główna treningu, odpowiednie planowanie treningu oraz żywienia. To wszystko pozwoli nam długo cieszyć zdrowiem i sprawnością organizmu.
jesie na siowni

DRODZY KLUBOWICZE

INFORMUJEMY, ŻE DNIA 16.09.2016r. 
ZMIANIE ULEGNĄ GODZINY OTWARCIA KLUBU.
W TEN DZIEŃ ZAPRASZAMY DO FIT ENERGY CLUB 
OD 8:00 DO 15:00.

14466940 995035333956386 643324577 oAGNIESZKA SUŚLIK (PIETRZYK)


International FACTS Instructor oraz Instruktor Rekreacji Ruchowej ze specjalnością Fitness. Ukończone szkolenie z Dietetyki i Suplementacji w Sporcie oraz szkolenie STEP. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, natomiast cuda zajmują mi trochę czasu… Zawsze służę dobrą radą i pomocą. Jestem osobą pełną optymizmu, którym postaram się Was zarazić. Ze sportem związana jestem od kilku lat. W tym czasie przeszłam swoją metamorfozę zarówno tę fizyczną, ale przede wszystkim psychiczną. W swojej pracy z Klientami szczególny nacisk kładę na ich bezpieczeństwo, skuteczność treningu, mocną motywację oraz w zależności od prowadzonych zajęć – odpowiednią atmosferę na sali.

Zawód instruktora fitness to dla mnie dużo więcej niż praca – to mój styl życia, moja największa miłość, bez której nie wyobrażam sobie ani jednego dnia!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

14501910 995035350623051 1636279828 nALEKSANDRA KRZEMIEŃ


Studentka III roku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Oświęcimiu na wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji . Posiada tytuł International FACTS Instructor (Functional And Carefoul Training) oraz wiele certyfikatów z kursów i szkoleń. Stale podnosi swoje kwalifikacje często uczestnicząc w konwencjach i szkoleniach Ze sportem związana od dzieciństwa. Od 2010r gra w hokeja jako zawodniczka Uczniowskiego Klubu Hokeja Kobiet w Oświęcimiu (UKHK Unia Oświęcim) na pozycji bramkarki.

Swoją przygodę z fitnessem rozpoczęła , najpierw będąc aktywnym uczestnikiem zajęć, co spowodowało spadek wagi o ponad 20 kg i całkowitą zmianę stylu życia na zdrowy :) Radosna i pełna pozytywnej energii dziewczyna, dla której sport, to nie tylko zdrowie, ale też świetna zabawa i życiowa pasja. Doskonale wie co to znaczy borykać się z niechcianymi kilogramami, swoją metamorfozą i pozytywną energią motywuje klientki do ciężkiej pracy.
Jej motto brzmi: „Nigdy się nie poddawaj, bo dopóki walczysz jesteś zwycięzcą”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14489563 995035710623015 301605882 oMAŁGORZATA GAŁUSZKA


Sport odgrywa w jej życiu główną rolę. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. Zawodniczka Uczniowskiego Klubu Hokejowego Kobiet Unia Oświęcim.
Uwielbiam pracować z ludźmi. Na zajęciach staram się przekazać jak najwięcej pozytywnej energii i uśmiechu.

Ćwiczenia są dla mnie najlepszym sposobem, aby oderwać się od rzeczywistości, dobrze się bawić i spalić mnóstwo kalorii. Jestem również pasjonatką zdrowego trybu życia, treningów na siłowni, fit ball oraz Step. Regularnie podnoszę swoje kwalifikacje i szukam nowych inspiracji uczestnicząc w konwencjach i szkoleniach.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14438952 995035627289690 858844677 oJUSTYNA RYDZOŃ


Najważniejsze to technika i bezpieczeństwo wykonywania ćwiczeń
Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Z wykształcenia fizjoterapeutka, a z zamiłowania instruktorka fitness, trenerka personalna, instruktorka stretchingu, technik masażysta.

Prowadzenie zajęć fitness jest dla niej okazją do ciągłego rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu. Z pasją doskonali swoje umiejętności podczas licznych szkoleń i warsztatów fitness. Na swoich zajęciach szczególną uwagę przywiązuje do prawidłowej techniki wykonywanych ćwiczeń, uczy bezpiecznego i świadomego korzystania z możliwości własnego ciała.Na zajęciach chętnie dzieli się nie tylko wiedzą, ale stara się również przekazać wszystkim jak najwięcej energii i pasji do aktywności fizycznej. Zapałem, chęcią do aktywności fizycznej i uśmiechem motywuje grupę do maksymalnego wysiłku.

Grafik zajęć Listopad 2016

 

grafik listopad 2016

 

 

 Zapraszamy

Copyright © 2016 Fit Energy Club Rights Reserved.